۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۶, چهارشنبه

چقدر سایر کشور ها مشکل دارند!!!



از خدا که پنهان نیست از شما هم نباشد برخی از کشورها انقدر مشکلات بدبختی فقر و گرسنگی دارند که که نوبت به پخش مشکلا ت خودمان در صدا و سیما نمی رسد.البته دوستانی که این تصاویر را پخش میکنند معتقدند در ایران هیچ مشکلی وجود ندارد و هر چه مشکل بود را خارجی ها پیش خرید کرده اند.مثل همین رکود اقتصادی جهانی ,تورم, الودگی هوا, بیکاری و....که اگر به انها رو بدهی مشکل میشوند اگر رو ندهی و به انها بی محلی کنی خودشان خشک میشوند و می افتند. خصوصا اروپایی های بد بخت فلک زده که از بس بیکارو گرسنه هستند و زندگی سختی دارند ادم دلش برایشان کباب میشود ادم مگر تا این حد بدبخت میشود؟! لااقل یک سفر نمی ایند ایران که یک مقدار رنگ اسایش را ببینند البته به شرطی که بتوانند از ترافیک والودگی تهران جان سالم بدر ببرند, به هر حال انها مثل ما نیستند که نسبت به این خرده مشکلات ضد ضربه شده باشند.
تفریحات سالم ایرانی ها!
پیرو مبحث قبلی پزوهشگران اعلام کردند"در ایران سالانه 3 میلیاردقرص استامینوفن مصرف میشود"!از بس که مشکل نداریم و کار خاصی هم نداریم مینشینیم دور هم استامینوفن می خوریم ان هم نه یکی یکی مشت مشت میخوریم که یک مشکلی برایمان ایجاد شود تا از بی مشکلی در بیا ییم !
اینجا بزرگترین خلا فمان خوردن استامینوفن است, یعنی با بچه ها که دور هم جمع میشویم شب جمعه ها برای این که در یک سن خاصی هستیم استامینوفن میخوریم و میرویم فضا! نمی دانید تا کجا میرویم , به فضا که میرویم تازه متوجه میشویم که این دیگر کشور ها چقدر مشکل دارند, همه گرسنه, تشنه, بیکار, بدبخت, ناراحت... نمی دانید چه وضعی است توی این دیگر کشورها خوش به حال خودمان که در ایران هستیم و نمیدانیم صخطی(!) را چگونه مینویسند کاش لا اقل نوشتنش را بلد بودیم که موقع نوشتن بدبختی های این سایر کشور ها ابرویمان نمی رفت !
یکبار دیگر از صدا وسیما بابت نجابت و صداقت و پخش مکرر مشکلات کشور های دوست و همسایه تشکر میکنیم و امیدواریم یک روزی انها هم مثل ما درسعادت و خوشبختی کامل زندگی کنند !

هیچ نظری موجود نیست: